B O D Y P U M P

 

Η αυθεντική τάξη με βάρη που βελτιώνει τη δύναμή σου, τονώνει το σώμα σου και σε ωθεί στα όριά σου κάθε φορά!

Χαρακτηριστικά

60 λεπτη προπόνηση που προκαλεί όλες τις βασικές μυϊκές ομάδες χρησιμοποιώντας τις καλύτερες ασκήσεις με βάρη σε αίθουσα, όπως squats, presses, lifts και curls.

Η υπέροχη μουσική και οι καταρτισμένοι instructors θα σας βοηθήσουν να έχετε το αποτέλεσμα που θέλετε γρήγορα!

Όπως όλα τα Les Mills προγράμματα, κάθε τρεις μήνες παρουσιάζεται νέα τάξη BODYPUMP™, με καινούργια μουσική και νέες χορογραφίες.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ   60 λεπτα

ΤΥΠΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ : Προπόνηση με ελεύθερα βάρη.

ΕΝΤΑΣΗ.  Μετρια εως υψηλη

ΘΕΡΜΙΔΕΣ . 1000 +

ΜΟΥΣΙΚΗ : Τα πιο καινούργια BEATS παγκοσμίως που σε εμπνέουν και αλλάζουν

κάθε 3μηνο.

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ :   Μπάρα , Βάρη, Step με ρυθμιζόμενο ύψος.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ :  Αύξηση δύναμης και αντοχής.

Τονώνει και δίνει σχήμα στο σώμα.

Ανεβάζει το μεταβολισμό,

Διατηρεί την υγεία των οστών.

Συμβουλές για το BODYPUMP™

Ο instructor είναι εκεί για να βεβαιωθεί ότι τα κάνετε όλα σωστά, αλλά προσπαθείστε να θυμάστε:

– Η σωστή στάση σώματος είναι το κλειδί για όλες τις ασκήσεις και ειδικά για τις ασκήσεις με βάρη.

– Είναι καλό να μάθετε τη σωστή τεχνική, από τα πρώτα κιόλας μαθήματα.

– Να δουλεύετε όσο μπορείτε για να βελτιώσετε την τεχνική σας

– Μην το παρακάνετε με τα κιλά. Ανεβάζετε το βάρος σταδιακά μετά από 4 έως 6 εβδομάδες.

– Εκτελείτε τις ασκήσεις με έλεγχο.

– Πάντα να έχετε τις κλειδώσεις σας ελαφρώς λυγισμένες.

– Να εστιάζετε στους μύες που δουλεύετε και να σταθεροποιείτε τους υπόλοιπους.Η μυϊκή κόπωση είναι φυσικό αποτέλεσμα, τις πρώτες μέρες. Αυτό θα μειωθεί σύντομα καθώς το σώμα σας προσαρμόζεται.

Τι αποτέλεσμα θα έχει το BODYPUMP™ σε εμένα;

-Σχηματισμό και τόνωση μυών

-Βελτίωση της φυσικής κατάστασης

-Αύξηση της οστεικής πυκνότητας (ιδανικό για πρόληψη της οστεοπόρωσης)

-Μέχρι 1000 θερμίδες ανά μάθημα

 

Πότε θα δω τα πρώτα αποτελέσματα;

Μολις ξεκινήσετε BodyPump, οι μύες σας θα προσαρμοστούν γρήγορα σε αυτό τον τύπο άσκησης και θα παρατηρήσετε αύξηση στην δύναμή σας. Όσο η δύναμη βελτιώνεται θα δείτε μείωση του λίπους και βελτιωμένη μυϊκή μάζα.

Προσοχή μην το παρακάνετε! Αυξάνοντας τα κιλά πολύ γρήγορα, υπάρχει κίνδυνος να τραυματιστείτε. Η φυσική δραστηριότητα δεν είναι κάτι γρήγορο και προσωρινό, πρέπει να γίνει μέρος της ζωής σας.

Πόσο συχνά μπορώ να κάνω BODYPUMP™;

Προτείνουμε 2-3 φορές την εβδομάδα. Το σώμα χρειάζεται χρόνο ανάρρωσης μεταξύ των προπονήσεων.