pilates
pilates5
pilates2
pilates3

Λίγα Λόγια για το τι είναι Πιλάτες.

ΠΙΛΑΤΕΣ

Η μέθοδος Pilates είναι για όλους καθώς η μεγάλη γκάμα των ασκήσεων προσαρμόζεται κάθε φορά ανάλογα με τις ανάγκες του ασκούμενου ανάλογα με την ηλικία, το πόσο γυμνασμένος είναι, τα προβλήματα υγείας που μπορεί να έχει. Κάθε πρόγραμμα είναι μοναδικό, ενώ υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας. Όλες οι ασκήσεις Pilates πραγματοποιούνται είτε σε όργανα είτε χωρίς και βασίζονται σε 9 βασικές αρχές. Όσον αφορά τα όργανα δεν είναι τα συνηθισμένα που έχουμε δει στα γυμναστήρια. Διαθέτουν ειδικούς ιμάντες με αντίσταση αντισταθμιζόμενη με το βάρος του σώματος και τη δύναμη του κάθε ατόμου.

Τι μπορεί να κάνει το PILATES:
  • Σύσφιξη τόνωση κοιλιακών μυών.

  • Γράμμωση χεριών – ποδιών χωρίς να καταπονούνται οι αρθρώσεις.

  • Ισορροπία του σώματος και ορθοστατική συμμετρία.

  • Ανάπτυξη δύναμης, συντονισμού και ευλυγισίας του σώματος.

  • Ισορροπία του σώματος και ορθοστατική συμμετρία.

  • Βελτίωση της άναπνευστικής λειτουργίας και της καλής κυκλοφορίας του αίματος.

  • Δημιουργική εκτόνωση της εσωτερικής έντασης (στρες).

  • Προσφέρει αίσθημα χαλάρωσης και ευεξίας.

  • Βελτίωση της στάσης ευθυγράμμισης του σώματος.

  • Αύξηση μυικής δύναμης και αντοχής.

  • Σύσφιξη – τόνωση των ραχιαίων μυών.

Βασικές Αρχές Πιλάτες

9 ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ

ΑΝΑΠΝΟΗ
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ
ΕΛΕΓΧΟΣ
ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ
ΡΟΗ
ΟΡΘΟΣΤΑΤΙΚΗ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ
ΑΚΡΙΒΕΙΑ
ΧΑΛΑΡΩΣΗ
ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ

Το PILATES περιλαμβάνει μία πληθώρα θεραπευτικών ασκήσεων, με σκοπό να μεταμορφώσει το σώμα σας και να σας απαλλάξει από πόνους της μέσης και του αυχένα, καθώς και να σας ανεβάσει τη διάθεση σας στα ύψη.